Odoo kliendisuhtlus


Kliendisuhtlus

Tõeliselt kliendikeskne haldussüsteem

Paremad tööriistad = õnnelikumad inimesed

Kõik kliendipöördumised kodulehelt ja VoIP kõnedest salvestatakse automaatselt

 Korralda kampaania ja saada mass e-kirju, et jõuda potentsiaalse kliendini

Hinda müügivihjeid nende unikaalsete kriteeriumite järgi ning lisa igale hindele sobivad tegevused

Suhtle kliendiga kiiresti ja mugavalt LiveChati vahendusel

Loo reeglid, et vihjed jõuaks õige müügiinimeseni


 

Logid - kõik kliendikontaktid, olgu need telefoni või e-posti teel, jäävad automaatselt süsteemi.

Kadunud müük - analüüsi kõiki kaotatud müüke ja saa teada, mida järgmine kord veelgi paremini teha.

Kontaktid - loo aadressiraamat kõikide oma klientidega, millele pääsevad ligi kõik sinu müügiinimesed. Lisa igale kliendile suhtluskeel, tarneviisid, arvelduslik info ja palju muud. Igal kliendil võib olla mitu erinevat aadressi (posti-, tarne- ja kontaktaadress)..

Internetikõned - integreeri oma ettevõtte VoIP telefonid ning kõik kõned salvestatakse automaatselt süsteemi.

Pakkumised - koosta kliendile pakkumine ning vestle temaga reaalajas läbi spetsiaalse liidese.